Welkom op het Kompaan College!

Het Kompaan College is een kleinschalige vmbo-school waar leerlingen elkaar en hun docenten kennen en omgekeerd.

Onze school staat voor samen optrekken, samen leren en samen ervaren. Niet alleen binnen school, maar juist ook daarbuiten! Wij sluiten graag aan bij jouw wereld, bij wat jij nodig hebt en bij jouw talent(en). Dat maakt leren leuk en daarmee ga jij goed voorbereid naar een vervolgopleiding.

Tijdens je jaren bij ons op school leer je veel over jezelf, over je doelen en over je toekomst. Natuurlijk wordt dat leuk en het zal soms lastig zijn, maar wij zijn er voor je!

Ook vinden wij het erg belangrijk dat jij je thuis voelt bij ons op school. Dat je jezelf kunt zijn en dat je naast leren en studeren ook even kan chillen. Hierdoor kun jij het beste uit jezelf halen en blijft leren leuk. En op deze manier verlaat jij het Kompaan College met een welverdiend diploma op zak!

Een diploma waar je trots op mag zijn!