Welkom overstapper!

Misschien kom jij in de loop van het schooljaar of anders na de zomervakantie bij ons op school😊. We hopen dat jij een ontzettend leuke schooltijd bij ons gaat hebben en dat je straks trots het Kompaan College verlaat met een welverdiend diploma op zak.

Informatie speciaal voor jou
Om goed te beginnen is het belangrijk dat je goed geïnformeerd wordt over allerlei praktische zaken. Denk hierbij aan informatie over boeken bestellen, Bring Your Own Device, inloggegevens voor Som, jouw         e-mailaccount en nog veel meer. Daarom hebben we deze pagina gemaakt, speciaal voor leerlingen die tijdens een schooljaar of na de zomervakantie overstappen naar het Kompaan College.

Wat kun je vinden op deze pagina?
Alle informatie die jij of je ouder(s)/verzorger(s) nodig hebben, ontvangen jullie per mail. Mocht je informatie of een mail zoekraken of per ongeluk 'weggooien'? Dan is dat geen probleem. Op deze pagina is de informatie dan alsnog terug te vinden 👍. Check deze pagina dus regelmatig!

Documenten

Alle informatie die wij versturen, staat hieronder. Klik op een document om de informatie te lezen en eventueel op te slaan.

TitelEigenaarCategorieDatum aangepastGrootte
Bijlagen bij boekje 'handige info zij-instromers' Informatie22-8-20232,29 MBDownload
Boekje 'handige info zij-instromers' Informatie22-8-2023889,40 KBDownload
Ouderbijdrage 2023-2024 Informatie22-8-2023243,57 KBDownload