Sluit jij aan?

Het Kompaan College is een vmbo-school voor een nieuwe manier van leren.  Leren door te doen is onze aanpak.

Het Kompaan College biedt beroepsgericht onderwijs aan, op het niveau van vmbo basis-, kader- en gemengde theoretische leerweg en op mavoniveau. Vanuit kleinschalige locaties bieden we onze leerlingen maatwerk. We geven ze persoonlijke aandacht en begeleiden ze bij het leren maken van hun eigen keuzes.
Op het Kompaan College leren leerlingen niet alleen binnen de school maar juist ook daarbuiten. Dit doen we in samenwerking met bedrijven in onze omgeving. Een leeromgeving waar de vakmensen van de toekomst worden opgeleid, waar de leerlingen én de regio samen trots op zijn.
Het Kompaan College is voortdurend in ontwikkeling. Een dynamische jonge organisatie waar persoonlijke ontwikkeling voor leerlingen, maar zeker ook voor medewerkers een belangrijke plaats inneemt. Medewerkers zijn flexibel, durven te groeien en ontwikkelen (zichzelf) met plezier. Samenwerken en samen leren vinden we hierbij erg belangrijk!

Kortom, het Kompaan College is een sterke regionale vmbo-school om trots op te zijn.

Op de hoogte blijven?
Staan er op dit moment geen geschikte vacatures op Meesterbaan? Plaats jouw profiel en curriculum vitae op Meesterbaan. Dit doe je door te klikken op ‘Registreren’. Wanneer je dat wilt, informeert Meesterbaan je automatisch over vacatures in jouw vakgebied(en).