Jij bent een Kompaan!

Omdat jij een leerling bent van het Kompaan College, ben jij een ‘Kompaan’. Een kompaan is iemand waarmee je samenwerkt en dat is ook precies wat we doen bij ons op school. Samen met jouw coach, docenten, klasgenoten, medewerkers en ouder(s)/verzorger(s) werken we samen aan jouw toekomst en sta je er nooit alleen voor. Hoe fijn is dat 😊?

Informatie
Omdat we samen met jou werken aan jouw toekomst, vinden wij het ook belangrijk dat jij altijd beschikking hebt over informatie die belangrijk, interessant of leuk is. Wij sturen informatie altijd per mail en deze ontvang jij op het school e-mail account. Check deze dus elke dag om zeker te weten dat je niets mist en volledig op de hoogte bent. Docent communiceren ook via Teams.

School e-mailaccount
Zodra jij start bij ons op school, wordt er een school e-mailaccount voor je aangemaakt. Deze is persoonlijk, kan niet gewijzigd worden en blijft bestaan en actief zolang jij bij ons onderwijs volgt.

Communicatie

Vanaf dat je bij ons op school zit ontvang je regelmatig informatie die belangrijk, interessant of leuk is. We versturen alles per mail naar jou, maar ook naar je ouders/verzorgers zodat zij ook op de hoogte zijn van alles wat er speelt op school.

Communicatieprotocol
Met ingang van schooljaar 2021-2022 hebben wij een manier bedacht waarop wij communiceren met onze leerlingen, zodat je stapsgewijs verantwoording leert nemen voor je mailbox, belangrijke informatie en data. Daarnaast is dit een goede voorbereiding op het mbo. Meer weten hierover? Check dan ons 'communicatieprotocol'!

Nieuwsbrief
Voor elke vakantie maken wij  het 'Kompaannieuws'. Dit is een nieuwsbrief waarin wij algemene, belangrijke of gewoon leuk nieuws vermelden. Het Kompaannieuws versturen wij altijd per mail.

Ben jij een toekomstige brugklasser?

Zit jij in groep 8 en wil alles weten over onze school? Klik dan op onderstaande knop!

Wist je dat...
  • wij in een document hebben beschreven wat onze 'communicatiestructuur' is?

• wij met deze structuur jou aanleren om elke dag je schoolmail te checken?
  • wij met deze structuur jou goed voorbereiden op de toekomst en een vervolgopleiding?

• wij met deze structuur jou leren om steeds meer verantwoording te nemen?